zondag 21 juni 2015

Een nieuwe start


Lieve allemaal,

Ik ben een hele hele heeeele lange tijd weg geweest. Door middel van deze blogpost wil ik laten weten dat er een nieuwe start aan zit te komen! Ik ben nu nog bezig om alles te veranderen en te optimaliseren, maar ik hoop na mijn vakantie (ergens in augustus) alles weer op te kunnen pakken! Ik zal zo nu en dan wel een artikel plaatsen in de loop van deze week. Maar omdat ik deze zomer voor een lange tijd weg ben, start ik officieel echt in augustus weer!

Hoe gaat het nu met jullie? Ik ben bijna klaar met mijn eerste jaar van de studie en als alles meezit, heb ik binnen één jaar mijn propedeuse. Ik hoop het zo! Daarnaast ga ik over 3(!) weken voor een maand naar Tanzania toe met een van mijn beste vriendinnen Manon. Vier weken vrijwilligerswerk doen in een weeshuis. Ik heb er oprecht super veel zin in! Weer iets wat ik van mijn bucketlist kan afstrepen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!

Heel veel liefs, Muriël

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een nieuwe start gaat maken:) Met je propedeuse komt het wel goed. Ik heb er vertrouwen in! Liefs, Sophie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is een nieuwe start erg fijn. Ik ben zelf ook opnieuw begonnen met mijn blog. Wat leuk zeg dat je voor een maand naar Tanzania toe gaat! Lijkt me een geweldig ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad haha! Soms heb je gewoon even iets nieuws nodig. :)

      Verwijderen